top of page

פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר
עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

רעיונות ליום הולדת - בנים

מחפשים יום הולדת לקבוצת בנים? אנחנו מבינים את הלחץ של תכנון מסיבה בולטת, משהו מעבר, מיוחד ולא רגיל.זו הסיבה שיצרנו רשימה של רעיונות לימי הולדת המובטחים להצית את הדמיון וההתרגשות של הבן שלכם וחבריו.


רעיונות למסיבות לפי נושא:

  1. מסיבת 'מחנה אימונים לגיבורי על: תיצרו פעילויות מהנות להכשרת גיבורי על, תשכירו תחפושות לגיבורי על שהילדים יוכלו ללבוש. מסלולים מאתגרים שונים.

  2. מסיבת חוקרי החלל: מסיבת יום הולדת בנושא חלל בה יכינו בעצמם חללית.תוכלו להשכיר בית קפיצה מתנפח בסגנון חלל או חללית ולחלק קאפקייקס גלקסיה.

  3. ציד אוצרות פיראטים בים הפתוח: משחק מצא את המטמון עם רמזים ומפת אוצר ולקינוח- עוגת ספינת פיראטים.

  4. מסיבת גיימינג: ערב מולטימדיה המשלב משחקים וקונסולות, מוזיקה וריקודים, הפעלות ומשחקים

  5. פיינטבול או לייזר טאג: חוויה אתגרית מהנה ומגבשת במיוחד לילדים בכל הגילאים.

  6. מלך המגרש: המשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות וכל קבוצה מקבלת את המדים שלה.הקבוצות מתחרות על תואר "קבוצת השנה" ובשילוב שירים, ריקודים, הפתעות ותחרות של כדורים.המפעיל הוא השופט, מזמר ומוסיף למשחק הרבה צחוק וחיוכים,ובסוף נגיע לגולת הכותרת: משחק כדורגל אמיתי עם שערים, דשא, כדור שחקנים והרבה מעודדים.

  7. המרוץ למיקרופון:תחרות מוזיקלית, ספורטיבית מקפיצה.

  8. הישרדות:מגוון משימות מאתגרות ומיוחדות, בשילוב מוסיקה להקפצת האנרגיה.

  9. מסיבת חלל/חוקרי חלל: הפכו את הסלון לתחנת החלל עם דגלים, תמונות של חלליות וכוכבי לכת. הכינו משימות חלליות כמו ריקודי רובוטים, זריקות לירח ומציאת חייזרים במקומות מסתור. הגישו ממתקים וכריכים בצורת חלליות וכדורי שוקולד "מטאורים".

  10. מסיבת מדענים: חשפו את הילדים לעולם המדע באמצעות ניסויים מרתקים. תמצאו מגוון ניסויים מדליקים ביוטיוב. חשוב לשים לב שאתם משתמשים בחומרים בטוחים לילדים.

אנו מאחלים לכם המון מזל טוב ליום ההולדתאתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונעזור לכם בבחירת הפעלה שתהפוך את היום המיוחד של הילד שלכם ליוצא דופן באמת!


פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

bottom of page