top of page

פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר
עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

הפעלת יום הולדת טיק טוק

אפליקציית TikTok כבשה את העולם בסערה עם המנגינות הקליטות, האתגרים הויראליים והתוכן היצירתי שלה. הרבה ילדים משתמשים באפליקציה הזו.

הכנו לכם מגוון רעיונות להפעלת יום הולדת בסגנון טיק טוק.


  1. אתגר ריקודים - Dance-Off:הגדר אזור רחבת ריקודים ייעודי שבו הילדים יוכלו להציג את מיטב המהלכים שלהם לשירי TikTok פופולריים. עודדו אותם להיות יצירתיים וליצור את הכיריאוגרפיה שלהם בעצמם כדי לקבל הזדמנות לזכות בפרסים או פשוט לרקוד כדי להנות.

  2. תחנת עשה זאת בעצמך - אביזרי TikTok:ספקו ציוד כמו קרטון, טושים, נצנצים ומדבקות, ותנו להם לעצב את האביזרים שלהם בהשראת TikTok, מהלוגו האייקוני ועד אימוג'ים אופנתיים.

  3. קרב סינכרון שפתיים - Lip Sync Battle:צור אזור במה עם מיקרופון ומערכת רמקולים, ואפשר לילדים לשיר (באמת או רק עם השפתיים) ולרקוד בתורות למנגינות ה-TikTok האהובות עליהם. עודדו אותם להחפש או ללבוש אביזרים ולהופיע בביטחון.

  4. תא צילום עם פילטרי TikTok:השתמש במסך ירוק כדי להוסיף פילטרים בזמן אמת לתמונות.ספק אביזרים כמו משקפי שמש, כובעים ובואות נוצות לתוספת כישרון.

  5. חטיפים ופינוקים בסגנון TikTok:הגישו חטיפים בצבעי הקשת, קינוחים אופנתיים כמו קייק פופס או מיני מילקשייק בהשראת טרנדים ויראליים של TikTok, ואפילו צרו פינה קטנה בה יוכלו לקשט קאפקייקס בעצמם!

  6. עוגה בנושא TikTok:הזמינו או אפו עוגה מעוטרת בלוגו של TikTok, אימוג'ים או סמלים פופולריים של TikTok כמו לבבות, כוכבים והאשטאגים. זו תהיה חגיגה גם לעיניים וגם לבלוטות הטעם.

  7. שקית הפתעות TikTok Swag:מלאו אותם בכל טוב כמו מדבקות, קעקועים זמניים, משקפי שמש ומיני מקל סלפי.


אנו מאחלים לכם המון מזל טוב ליום ההולדת. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונעזור לכם בבחירת הפעלה שתהפוך את היום המיוחד של הילדים שלכם ליוצאי דופן!


פעם בחודש אנו מוציאים ניוזלטר עם מלא תוכן חינמי, רעיונות מיוחדים והטבות מגניבות בשלל בתי עסק.
מוזמנים להירשם באהבה ענקית!

  תודה על הצטרפותכם :)

bottom of page