top of page

משחקים של פעם

משחקים של פעם

מה דעתכם לחגוג יום הולדת לילד/ה שלכם בצורה קצת אחרת? במקום עוד זיקוקים, ונצנצים, ומשחקים אלקטרוניים, אולי הפעם נחזיר את הילדות של פעם, כמו כשאנחנו היינו ילדים?

כל הילדים אוהבים את המשחקים הטובים של החבר'ה, את התופסת והמחבואים והחבל. לא מאמינים?

בואו לנסות ובטוח שגם אתם תיהנו!


נוסטלגיה זה כיף

כולנו זוכרים את משחקי ה"מחבואים" "תופסת", "קלאס", "קפיצה על חבל", "דג מלוח" ועוד ועוד משחקים שהיינו משחקים בחוץ עם החברים, ללא טלוויזיה ומשחקי וידאו. כולנו נהנינו מהם אז כי היה בהם משהו של ביחד, של הנאה פשוטה, של ילדות. אבל גם היום ילדים מחפשים את ההנאה הפשוטה, את המשחק עם החברים, למרות שנראה לנו שהם נמצאים רוב הזמן מול המסך. פשוט צריך להציע להם, ולאפשר להם, ובתוך דקות ספורות הם יכנסו לזה כאילו הם חזרו בזמן לתקופה שלנו. אנחנו ב"הפקות 10" יודעים כיצד לעשות את זה בצורה המושלמת כחלק מהפעלה בכל מסיבה או יום הולדת, ואפילו לשדרג את החוויה באמצעות מוזיקה המשלבת קלאסיקות של ילדים שכולנו מכירים ואוהבים.


איך עושים את זה?

יום הולדת עם טעם של פעם כולל הפעלה ייחודית בה מפעילים את הילדים בכל המשחקים שנהגנו לשחק: "מחבואים", "תופסת", "שבויים", "קלאס", "מחניים", "קפיצה על חבל", ומשחקים נוספים שאנחנו והם מכירים. את כל כללי המשחק אנו מסבירים לילדים, ואת כל האביזרים הנדרשים אנו מביאים עמנו. כל מה שנותר לכם לעשות הוא פשוט להצטרף למשחק, לחזור לילדות לכמה שעות, וליהנות. ההפעלה כולה מלווה בשירים שילדים אוהבים, קלאסיקות מהעבר ומההווה, והרבה הפתעות ופרסים. אין ספק כי זוהי יום הולדת בלתי נשכחת, מיוחדת ועם המון קסם.


מה אתם אומרים, מוכנים לקפוץ אחורה בזמן?

רוצים להתייעץ? לשאול שאלות?
לבדוק איזו הפעלה מתאימה?
מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעזור!

bottom of page